We zijn er om u te ondersteunen als u uw manier van werken moet veranderen!
Terwijl de wereldwijde inspanningen om de verspreiding van COVID-19 te beheersen voortduren, hopen we dat u en uw dierbaren gezond en veilig zijn. Deels werken wij de komende tijd vanuit huis tijdens deze chaotische periode. We beseffen dat u onze hulp nodig heeft om ook vanuit huis te werken om uw bedrijf draaiende te houden. Zoals altijd zijn onze klanten onze eerste prioriteit, en dus blijft onze missie hetzelfde: aan uw zijde staan. Om u te helpen bij het aangaan van deze ongekende uitdagingen, bieden we nu een scala aan mogelijkheden voor alle klanten om op afstand verbinding te maken met uw software. We hopen dat deze opties de flexibiliteit en connectiviteit bieden die u nodig heeft om zo productief mogelijk te blijven. Bekijk de opties die je nodig hebt om op afstand te werken
OPTIE 1: Verplaats uw licentie naar een andere computer. U kunt uw licentie naar elke computer verplaatsen en de geïnstalleerde software gebruiken. Bekijk de video die wij voor u gemaakt hebben voor het overzetten van de licentie. Daarnaast hebben wij ook een video gemaakt voor het maken van een backup van uw gereedschapsbibliotheek zodat deze op een andere PC gebruikt kan worden. Heeft u hulp nodig, neem dan altijd even contact op met onze helpdesk op 010-5033005,
OPTIE 2: Gebruik een remote desktop-oplossing Als u een externe desktopoplossing via VPN heeft, kunt u vanaf elke pc verbinding maken met een pc in uw kantoornetwerk en de geïnstalleerde software gebruiken. Meestal kunt u voor deze oplossing bij u systeembeheerder terecht.
OPTIE 3: Vraag een korte termijnlicentie aan voor uw thuiscomputer. Als u uw softwarelicenties niet van het werk naar huis kunt verplaatsen, kunnen we u ook helpen met softwarelicenties op korte termijn om thuiswerken mogelijk te maken. Neem contact op met uw account manager voor meer informatie. U kunt ook onderstaand formulier invullen of bellen met 010-5013277
Zoals altijd blijven onze support- en verkoopteams beschikbaar om uw vragen te beantwoorden. Door gebruik te maken van digitale en online tools zijn al onze medewerkers bereikbaar tijdens normale werkuren om u door deze moeilijke periode heen te helpen. Aangezien de omstandigheden voortdurend veranderen, nemen wij te zijner tijd contact met u op als u trainingen of advies ter plaatse heeft geboekt. Blijf op de hoogte voor verdere updates en zorg vooral voor jezelf en je dierbaren.
Het ATS EdgeIT team
Download hier uw Edgecam software! U heeft nodig uw customer ID en servercode. Heeft u deze niet neem dan even contact op met onze helpdesk. 010-5033005
Bekijk bovenstaande video voor het overzetten van een edgecam licentie
Bekijk bovenstaande video voor het overzetten van de gereedschapsbibliotheek.
Wil je gewoon oefenen met de software of functionaliteiten testen uit hogere systemen? Zet edgecam dan in de huis-werk mode.