Voordelen van Edgecam Onderhoud en Ondersteuning

Ondersteuning van het Onderhoudscontract

De kosten van een ongeplande onderbreking in de productie kan veel kosten en het kan zelfs leiden tot aanvullende kosten zoals vertraagde leveringen, gemiste verkoopkansen en zelfs het verlies van klanten. Wij begrijpen dat het noodzakelijk is om productiviteit te maximaliseren, juist daarom bieden we ondersteuning aan voor onze klanten.

Met Edgecam onderhoud kan je gerust zijn over de productie.

Technische ondersteuning

Hexagon Customer Support Portal

Een efficiënte omgeving voor het benaderen van ons ervaren en capabele technische team. Hier is de status van huidige en voorgaande vragen, te volgen via ons support team.

Email support

eSupport is de online ondersteuning van onze helpdesk, bereikbaar via de website of direct via de mail. Via dit kanaal kunnen we snel en effectief uw vragen en informatie bekijken en beantwoorden.

Telefoon support

Via dit kanaal zijn we direct bereikbaar om uw vragen te beantwoorden, u kunt ons onbeperkt benaderen met uw vragen.

Online directe support

Via de applicatie TeamViewer kunnen we direct op uw systeem mee kijken om eventuele vraagstukken of ondersteuning op te lossen voor uw product of project.

Expert op locatie

Wanneer dat nodig is kunnen we expert langs sturen om op locatie een oplossing te realiseren voor uw probleem.

Product ontwikkeling

Software Updates

Ontvang jaarlijks 2 updates van de Edgecam software, op deze manier kunt u bij blijven met de laatste vernieuwingen. Hierdoor kunt u uw productie zo efficiënt mogelijk laten verlopen.

Bug Fixes

Via de support kunt u eventuele problemen rapporteren en indien nodig ontvangt u een ‘hot fix’ om de situatie te verhelpen.

Verbeter Verzoeken

Geef uw waardevolle ervaring door om verbeteringen en aanpassingen aan te vragen bij VERO en ontvang deze verbeteringen weer via de software updates.

Extra voordelen van een EDGECAM onderhoudscontract

Licentie bescherming

Bij onverhoopte diefstal of het verlies van een licentie door een technisch mankement of een brand garanderen we de vervanging van de licentie.

Gebruikersdagen

Bij de gebruikersdagen brengen we u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de software en het bedrijf, op deze manier blijft u op de hoogte van de ontwikkelingen en kunt u hier met ons over praten.

Extra naast het onderhoud

Update Trainingen

Bijna jaarlijks worden er trainingen georganiseerd waarin de vernieuwingen in de software doorgegeven kunnen worden aan uw programmeurs, waardoor de laatste ontwikkelingen ook bij uw bedrijf gebruikt kunnen worden. Deze trainingen zijn tegen een gereduceerd tarief te volgen.

Customer Care Days

Een ‘Customer Care Day’ is een moment waar u bij ons langs kunt komen om samen met één van onze technische mensen uw vraagstuk te beantwoorden of advies in te winnen. Dit is geheel kosteloos.

Licentie en Training voordelen

Wanneer je op onderhoud bent er aangepaste tarieven voor nieuwe licenties en/of trainingen, dit zorgt er voor dat u optimaal kunt blijven presteren voor uw klanten.

Support met Edgecam onderhoud